FLYSIM VARESH PACK PMDG B737-600

وارش با شعار “با شکوه نام ایران در طلوع آرامش بر فراز آسمان‌ها می‌درخشد” کار خود را آغاز کرد و هم اکنون نیز در راستای این شعار روز به روز سعی به گسترش کار خود دارد. پس از گذشت چند ماه از افتتاح وارش، این ایرلاین نخستین پرواز خود در مهرماه سال ۱۳۹۷ با پرواز یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه دشت‌ناز ساری با موفقیت به پایان رسانید. این شرکت که به چهار شهر بوشهر، تهران، مشهد، ساری و کیش پرواز داشت اولین پرواز خارجی خود را در روز ۱۶ خرداد۹۸ با ۹۰ مسافر انجام داد. این پرواز از مبدا مشهد به سمت شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان صورت گرفت.هواپیمایی وارش ایرلاین در ابتدا با سه هواپیما کار خود را شروع کرد حالا یعنی در نیمه‌ی تول سال 1398 دارای ۵ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ کلاسیک می‌باشد. پروازهای وارش ایرلاین تماما اقتصادی و به اصطلاح اکونومی هستند. در اینجا قصد داریم به معرفی این نوع هواپیما برای شما عزیزان می‌پردازیم تا اطلاعات مختصر و مفیدی را در مورد این هواپیما خدمت شما عزیزان قرار بدهیم: بوئینگ ۷۳۷ هواپیمایی وارشبوئینگ ۷۳۷ که به بچه بوئینگ مشهور شده، یک هواپیمای مسافربری باریک‌پیکر و تک‌راهرو توسط شرکت بوئینگ کشور آمریکا ساخته شده است. طراحی این هواپیما از از دهه 70 میلادی شروع شد و به پرواز درآمد. یک سال بعد با به کارگیری در ناوگان لوفتانزا ، کاربرد تجاری آن آغاز شد. مدل ابتدایی ظرف مدت کوتاهی با مدلی طویل تر جایگزین شد. بوئینگ ۷۳۷ هواپیمایی کارا و محبوب است. تاکنون بیش از هفت هزار مورد سفارش ساخت آن به بوئینگ داده و بیش از پنج هزار فروند از آن ساخته شده است. بوئینگ ۷۳۷ دو موتور توربوفن در زیر بال‌هایش دارد.طول و ارتفاع این هواپیما به ترتیب ۳۰٫۵ و 11.3 می‌باشد ظرفیت حمل حدود 130 مسافر را دارد. بوئینگ 737 حداکثر می‌تواند 890 کیلوکتر بر ساعت پرواز کند و محدوده‌ی پرواز آن 4700 متری زمین می‌باشد. در حال حاضر هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در بیش از ۵۰۰ خط هوایی فعالیت می‌کند. تا پایان سال ۲۰۱۷ برای بوئینگ ۷۳۷ (در تمامی مدل‌ها) بیش از ۱۴۲۰۰ فروند سفارش قطعی ثبت شده‌ که ۹۸۰۲ فروند از آن توسط ۲۸۵ ایرلاین دریافت شده‌است. در هر زمان به‌طور میانگین ۱۲۵۰ تا از آن در آسمان در حال پرواز است. در سال ۲۰۰۶ به‌طور متوسط در هر ۵ ثانیه یک ۷۳۷ در جایی فرود می‌آمد. از سال ۱۹۶۸ (زمان شروع فعالیت تاکنون) ۷۳۷ بیش از ۱۲ میلیارد مسافر را جابه‌جا کرده و بیش از ۷۴ میلیارد مایل (۱۲۰ میلیارد کیلومتر) پرواز کرده‌، و بیش از ۲۹۶ میلیون ساعت در هوا بوده‌است. چرخ بیش از ۲۵ درصد از ناوگان تجاری هوایی جهان توسط این هواپیما می‌گردد. البته بوئینگ 737 دارای انواع و مدل‌های متعددی است که شرکت هواپیمایی وارش دو مدل از آن را دارد. مدل ۷۳۷–۳۰۰ سری کلاسیک که یک مدل استاندارد با بدنه بزرگتر است و مدل 737–۵۰۰ سری کلاسیک مدلی دارای بدنه کوتاه‌تر می‌باشد.

در این پست لیوری سه ریجستر از ناوگان وارش را برای شما آماده کرده ایم که در یک پکیج با بیشترین جزئیات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ریجستر های موجود در این پکیج EP-VAF , EP-RBC , EP-VBM میباشد.


خرید : کلیک کنید

شما با خرید این لیوری به هر سه ریجستر دسترسی خواهید داشت.

توجه : تعداد دانلود شما از لینکی که در اختیار شما قرار میگیرد مشخص خواهد بود پس در حفط و نگهداری لینک خود کوشا باشید و به هیچ عنوان لینک خود را با دوستانتان به اشتراک نگذارید در صورت هرگونه انتشار و تخلف لینک دانلود شما منقضی خواهد شد و آپدیت های بعدی لیوری را دریافت نخواهید کرد.