FLYSIM MERAJ EP-SSP FENIX A319

هواپیمایی که لیوری برای آن طراحی شده است با شماره سریال 1916 در سایت شرکت ایرباس در Finkenwerder هامبورگ ساخته شد و نخستین پرواز خود را در 2003/02/04 انجام داد. بیست روز بعد به Finnair تحویل داده شد و نزدیک به سیزده سال با رجیستر OH-LVG برای این شرکت پرواز کرد. در ابتدا چیدمان صندلی آن CY123 بود، اما در سال 2012 به چیدمان CY138 تغییر وضعیت داد. در دسامبر 2016 از خدمت در ناوگان شرکت فنلاندی خارج و با رجیستر n2-VKCWبه BBAM واگذار شد. در 2017/04/13 با رجیستر UR-CQG توسط شرکت اوکراینی Dart خریداری شد اما پنج ماه بعد به دیگر شرکت اوکراینی Khors Aircompany واگذار شد و رجیستر UR-CQR گرفت.در 2017/10/10 هواپیما توسط شرکت صافات (تهران‌ایر) وارد فرودگاه یزد شد، ولی از آنجا که این شرکت نتوانست مجوز فعالیت کسب کند، مدتی در این فرودگاه پارک شده بود تا اینکه برای مدت کوتاهی به شرکت تابان اجاره داده شد و در تاریخ 6 اسفند 1396 نخستین پرواز به مقصد استانبول را برای این شرکت انجام داد. هواپیما سپس برای مدتی مجددا در فرودگاه یزد پارک شد و از شهریور 1397 نیز رجیستر ایرانی EP-THB به خود گرفت تا اینکه در هفتم اسفند 1397 جهت ورود به ناوگان شرکت معراج به مهرآباد منتقل شد. ابتدا رجیستر EP-AJQ بر روی هواپیما درج شد اما بدلیل مشکلاتی این رجیستر کنسل و هواپیما نهایتا در 28 اسفند با رجیستر EP-SSP پروازهای خود را برای شرکت جدید آغاز کرد.

تیم فلای سیم سعی کرده تا تمامی جزئیات بدنه هواپیما در ریل را برای شما در این لیوری طراحی کند تا شما سیمر های عزیز حس نزدیک تر به واقعیت را در پرواز خود تجربه کنید. با تشکر از حمایت همیشگی شما از تیم فلای سیم


دانلود: کلیک کنید

توجه : تعداد دانلود شما از لینکی که در اختیار شما قرار میگیرد مشخص خواهد بود پس در حفط و نگهداری لینک خود کوشا باشید و به هیچ عنوان لینک خود را با دوستانتان به اشتراک نگذارید در صورت هرگونه انتشار و تخلف لینک دانلود شما منقضی خواهد شد و آپدیت های بعدی لیوری را دریافت نخواهید کرد.